Joskus on hyvä myös selailla omaa blogia. Mie huomasin juuri, että olin unohtanut kertoa, että sain viikkoja sitten kivan tunnustuksen PikkuUnelmia-blogin pitäjältä.

1297628910_img-d41d8cd98f00b204e9800998e      1297628918_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pitäisi siis kertoa itsestään seitsemän asiaa:

1. No, edellä mainittuun viitaten: olen hajamielinen.

2. Opin neulomaan ennen kuin aloitin koulunkäynnin.

3. Olen laittanut asiat tärkeysjärjestykseen - neulominen ensin ja sitten vasta huushollin pito.

4. Miulla taitaa olla liikaa sukkalankoja - innostuin "vähän" yhdestä ideasta syksyllä.

5. En osaa vastustaa KAL:ja. Onneksi nyt on niitä sukkalankoja, joita voi hyödyntää niissä kolmessa eikun neljässä KAL:ssa, joihin olen ilmoittautunut.

6. Päässäni pyörii useita eri neulomisideoita kerrallaan. En vain ehdi toteuttaa puoltakaan niistä (kts kohta 1), kun jo saan uusia ideoita.

7. Olen kiinnostunut enemmän neuleohjeista kuin langoista, vaikka lankavarastostani voisi päätellä päinvastaista.

 

Nyt on pakko mennä nukkumaan, että huomenna jaksaa taas neuloa, joten en jaa tätä eteenpäin kenellekään erityisesti. Seuraan monia hienoja blogeja, jotka ansaitsivat tunnustukset.