Tai ainakin melkein... Sitten viime esittelyn, päädyin kuitenkin purkamaan, koska huivista oli tulossa liian leveä. Lankanahan käytin Bergere de Francen Celticiä, joka on aika paksua, joten kolme palmikkoa rinnakkain olisi ollut liikaa.

1705414.jpg

Tälläinen tästä nyt tuli! Ei se ihan ole se Irish Hiking Scarf, mutta ihan hyvä ja muhkea kaulahuivi. Nyt saa tulla talven pakkaset, mie olen valmis. Tosin jo nyt on niin kylmä, että tassuttelen sisälläkin villasukat jalassa. Kaulahuiviin ei ihan vielä ole ollut tarvetta.

1705406.jpg

Or almost... I had to change the pattern since I used the Bergere de France Celtic yarn which wasn't thin enough and the scarf would have been too wide. Three braids would have been too many for a scarf like this. So no Irish Hiking Scarf for me!

Now I'm ready for winter to come - and this summer it seems to come really early, it is so cold that I have to wear woollen socks in the house. I haven't needed the scarf yet, but you never know!

1705408.jpg