1741753.jpg

Viime viikolla neuloin taas pitkästä aikaa Burridge-peittoa. Sehän on se peitto, jonka aloitin joskus talvella ja josta lanka (vanha Seiska Veikka) on loppumaisillaan. Päätin tehdä peitosta pienemmän (lyhyemmän), jotta lanka varmasti riittäisi. Yksi paneli on valmis ja toinen hyvällä mallilla - sehän on samanlainen kuin ensimmäinenkin.

Tänään posti toi yllätyksen - Makepiece75 oli löytänyt lankavarastostaan kerän juuri oikeaa Seitsemää Veljestä! Ihanaa! Suuret kiitokset hänelle!

1741759.jpg

Last week I knitted the Burridge Lake Aran Afghan for a change. I started it some time in the winter with some old yarn from my stash and  ever since I've been worried that I'll run out of yarn (you can't buy it anymore). I even decided to make the afghan shorter so that there would be enough yarn. Anyways, this morning the mail man brought a wonderful surprise. Makepeace75 sent me one ball the right yarn. She is great!