1670500.jpg

Vihdoinkin valmista! Olen neulonut Lacy Kerchief-huivia koko kuun ja vähäsen kyllästynytkin, kun on se Lily of the Valley - huivi odottamassa. Aivan ohjeen mukaan ei mennyt. Lankana käytin Sublimen Organic Cotton-lankaa ja luultavasti sen takia huivi on oikean pituinen, muttei oikean levyinen. Jos olisin jatkanut lisäyksiä ohjeen mukaan, huivista olisi tullut kamalan pitkä. Joka tapauksessa huivista tuli kaunis ja se menee luultavimmin lahjaksi. Lanka oli loistavaa, parasta puuvillalankaa, jota olen koskaan neulonut.

Finally finished! I've been knitting this scarf all of June and been a little bit bored since I want to knit my Lily of the Valley scarf instead. I used Sublime Organic Cotton yarn which is the very best cotton yarn I've ever used! But maybe it wasn't the best for this project. The scarf has the same lenght as the pattern, but doesn't have the same width. Had I continued increasing stitches accoding to the pattern the scarf would have become far too long. Anyways, I think it is beautiful and it is a perfect gift for somebody.

1670504.jpg